המדריך השלם לחקירות פרטיות

המדריך השלם לחקירות פרטיות: הקדמה

אנחנו שמחים לפרסם כאן לראשונה, את המדריך השלם לחקירות פרטיות בהוצאת משרד X-Files.  מדריך זה ינחה אותך צעד אחר צעד לעולם החקירות ואיך גם אתם תוכלו להצליח בזה.

המדריך כולל ארבעה פרקים מרכזיים ופרק סיכום. הפרק הראשון עוסק בחשדות ותכנון נכון. הפרק השני עוסק בפעילות איתור, מעקב ותיעוד. הפרק השלישי עוסק בדוחות חקירה וראיות מוכחות, והפרק האחרון עוסק בגישור.

תחום החקירות הוא תחום מרתק, יסודי ובסיסי שנוגע בכל אחד ואחת מאתנו, גם אם באופן עקיף, כולנו מכירים אנשים, זוגות, בעלי עסקים, שכנים ומשפחה.
תחום החקירות עוסק בעיקר באנשים ובאישוש חשדות, תכנון נכון, מעקב ואיתור, הגשת דוחות חקירה ו/או ניסיונות גישור ומשא ומתן מתוך עמדת כוח.

באם נכשלו ניסיונות הגישור, העברת ה"שרביט" לעורכי הדין שבעזרת דוחות החקירה שמספק משרד החקירות, יוכלו להוכיח את טיעוניהם בבית המשפט בקלות רבה יחסית. דוחות חקירה משפיעים באופן מהותי על התיק בבית המשפט שכן בתי המשפט שופטים על פי ראיות, ראיות שהדו"ח מספק.

חשדות ותכנון נכון 

אנשים מטבעם טועים, בוגדים, מרמים, גונבים וכו' הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, בארץ או בחו"ל, תפקידו של משרד חקירות מקצועי הוא לוודא שאכן יש בסיס לחשדות הלקוח.

כאשר החשדות מתבררים כנכונים נוכל לעבור לשלב התכנון, שלב קריטי ומהותי בפעילות משרד חקירות מקצועי ומנוסה.

איתור, מעקב ותיעוד

לאחר התכנון נעבור לפעולות חקירה כגון: איתור, מעקב ותיעוד, יש חשיבות רבה לסוג הציוד שבו נעזר משרד החקירות לתיעוד, שכן תיעוד זה הוא חלק בלתי נפרד מדוחות החקירה (הוכחות) ואיכות התיעוד נמדדת לפי איכות הציוד שבשימוש המשרד.

דוחות חקירה, ראיות מוכחות וגישור

לאחר פעולות החקירה הנ"ל והגשת דוח החקירה בידי הלקוח לבחור, אם לנסות לגשר על הפערים, או לנהל משא ומתן עם הגוף הנחקר. משרד חקירות מקצועי לא שופט ולא נוקט עמדה, אלא מספק ראיות קונקרטיות ומשם מאפשר ללקוח לבחור את תגובתו בצורה אובייקטיבית לא מושפעת.

תחום החקירות הוא תחום מרתק בו נגלה את רוב הסודות שבני האדם ירצו להסתיר, מעצם כך הפעילות השוטפת תחשוף אותנו למצבים ולסיפורים יוצאי דופן שאדם מן המניין לא נחשף אליהם בד"כ ובטח שלא באופן האינטנסיבי שאליו נחשפים משרדי חקירות אל הסיפורים המרתקים ביותר כחלק בלתי נפרד מעבודתם.

במדריך המוצע כאן ללא עלות, נעבור על סקירה כללית של איך מתבצעים תהליכים אלה, צעד אחר צעד ונסביר איך גם את/ה יכולים להצליח בזה, אם תפעלו לפי המדריך.

למעבר לפרק הראשון במדריך לחצו כאן

קידום אתר באינטרנט קידום אתר באינטרנט