משרד חקירות למגזר הפרטי

תיקים באפלה הוא משרד חקירות פרטי מקצועי ומנוסה שהחל את דרכו ב-1997. המשרד עוסק במגוון רחב של חקירות כדוגמת איתור בעלי עסקים, חברות או אנשים פרטיים אשר נעלמו עם כספיהם של אנשים אחרים, בני זוג בוגדניים, עובדים הפוגעים באמון של החברה, בני נוער במצוקה או מעקב אחר אנשים אשר עוסקים בפעולות חבלה כמו הצתת דירה או ניקב צמיגי גלגלים. צוות החוקרים של תיקים באפלה מורכב מאנשים מקצועיים אשר היו בעלי תפקידים בכירים בצבא ובמשטרה.

משרד חקירות למגזר הפרטי – פעולתו של חוקר מקצועי

החוקר הפרטי מבצע פעולות שונות המובילות אותו בסופו של דבר אל האמת. אלה כמה מבין הפעולות הנפוצות:

  • תצפיות על חשודים – פעמים יש צורך לחדור לפרטיותו של האדם ולבצע אחריו מעקב. חוקרים מטעם משרד פרטי לביצוע חקירות נעזרים באמצעים טכנולוגיים שונים כמו גם נמצאים בשטח בפועל כדי לבצע תצפית על האדם המבוקש. בעזרת התצפיות ניתן לקבל מידע חיוני על ההרגלים היום יומיים של המבוקש, אשר יביאו בסופו של דבר להפללתו.
  • האזנות – לעתים הדרך הטובה ביותר לדלות מידע היא להאזין. החוקרים הפרטיים יכולים להציב מכשירי ציתות בבית או במשרד כדי לאתר בגידות או עובדים אשר בוגדים באמון שרוכש להם המעסיק.
  • שימוש בפוליגרף – הפוליגרף הוא מכונה משוכללת המסוגלת לאתר שינויים פיזיולוגיים בגוף האדם ולסייע לחוקרים לקבוע האם ניתן להאמין לו או לא. בדיקה זו נוהגים להזמין מעסיקים החושדים בעובדים שסרחו.

משרד חקירות פרטיות

מיהו חוקר טוב

משרד חקירות למגזר הפרטי מקצועיות מעסיק חוקרים אמינים ואיכותיים, אך כיצד ניתן לקבוע אם מדובר בחוקר פרטי טוב? ראשית, כל חוקר צובר ניסיון במשך השנים. בתחילת דרכו הוא משמש כעוזרו של חוקר ותיק יותר, עד להגשת בקשה לרישוי ולקבלת היתר ממשרד המשפטים לעסוק בתחום באופן עצמאי. שנית, על החוקר לפעול לפי חוק ולהבחין בין הדקויות של המותר והאסור לפי החוק. למשל, בעוד המצאת סיפור כיסוי והצגה עצמית כאדם שאינו קיים במציאות (קרוב משפחה של הלקוח, לדוגמה) מותרת על פי החוק, ההתחזות לאדם חי וקיים אסורה. ולבסוף, על החוקר להתייחס ברגישות ובדיסקרטיות לכל מקרה המובא לפניו.

קידום אתר באינטרנט קידום אתר באינטרנט